13 May 2008

Majlis Sambutan Hari Jadi KPBP SKSJ

Pada 8hb Mei yang lalu, telah diadakan Majlis Sambutan Hari Jadi Pendidikan Khas SKSJ. Majlis ini diadakan untuk meraikan murid-murid KPBP yang menyambut hari lahir sepanjang Januari hingga Jun 2008. Lebih menarik lagi apabila hari lahir salah seorang guru KPBP SKSJ, Puan Khamisah Binti Nik jatuh pada hari tersebut.

Majlis tersebut turut dimeriahkan lagi dengan acara sukaneka seperti boling, music chair, kotak beracun dan panah asmara. Hadiah-hadiah sukaneka telah disampaikan oleh Guru Penolong Kanan Pendidikan Khas SKSJ, Pn Yasmin Azra Aziz Mohd.

Apabila tiba waktu menyanyikan lagu “Selamat Hari Jadi”, warga KPBP SKSJ terpegun dengan persembahan organ secara solo oleh Cikgu Azlina yang selama ini “menyembunyikan” bakat beliau.



Di kesempatan ini, pihak kami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Secret Recipe cawangan Taman Seri Gombak yang bermurah hati menyumbangkan kek untuk majlis sambutan hari jadi ini. Tidak dilupakan kepada ibu-bapa dan guru-guru yang menyumbangkan makanan dan hadiah untuk murid-murid. Terima Kasih Daun Keladi.


unit pendidikan khas pendidikan khas masalah pembelajaran kpbp pkbp ppki kanak-kanak istimewa kanak-kanak berkeperluan khas ciri-ciri kanak-kanak khas autisme sindrom down hiperaktif cerebral palsi disleksia brain gym terapi untuk kanak-kanak khas terapi kuda terapi renang terapi muzik taman teraputik refleksiologi senarai sekolah khas sk selayang jaya sksj himpunan sajak kanak-kanak